Det är en flicka i magen!


Förresten, folk kan verkligen vara märkliga ibland. Tidigare idag när jag var på köpcentret gick jag nämligen förbi en 45-årig okänd kvinna som mumlade nåt som gjorde att jag vände mig om.

HON: "
Hei! Du skal få en jente ser jeg!"
JAG: "Nej, det är faktiskt en kille här inne"
HON: "Nei, jeg ser att det er en jente däri!"
JAG: "Ok, men vi vet att det är en kille"
HON: "Jaja, men du har en typisk jentemage"
JAG: "Jo, jag vet att jag har det men det är iallafall en kille"
HON: "Det har jag vansklig å tro!" (Det har jag svårt att tro)

Sen tittade hon lite konstigt på mig och jag kände att det var dags att gå.

Knepig tant... hon ville bara inte ge sig. För henne så MÅSTE det vara en flicka i min mage, inget annat. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0