BB-väskan


BB-väskan har börjat packats lite smått. Visste inte riktigt vilken väska jag skulle packa i först, men kom på att jag hade en bra väska från SAS. I den får det plats med Filips, mina och Tom Stians grejer. Allt på samma plats, kan ju vara lämpligt! Fick lite hjälp av mamma också om vad man ska ta med sig. Dessvärre kan man ju verkligen inte packa allt nu, är en massa saker som man måste lägga ner precis innan man ska åka in.

Men detta blev det hittills:

TILL MIG OCH TOM STIAN:

  • Handdukar
  • Tandborstar + tandkräm
  • Amningsinlägg
  • Läppsyl
  • Bindor
  • Böcker
  • Tidningar
  • Graviditetspapper
  • Vattenflaska
  • Några tröjor

TILL LILLEN:

  • Kläder
  • Gosefilt
  • Stor filt
  • Blöjor
  • Strumpor
  • Mössa

Sen är det en hel del mer grejer, men det läggs i senare. Några grejer ska jag köpa till veckan också. Känns som att jag vill ha det mesta klart snart. Är ju ändå i vecka 35+3 så jag känner att jag vill vara redo, man vet aldrig när han vill ploppa ut! Gud vad jag längtar!!








Kommentarer
Postat av: Helenah

Bindor??

2009-04-14 @ 05:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0