Barnvagnen.


Blev tvungen att hämta in barnvagnen från boden och provbädda den med lakanen som jag strök imorse. Blev otroligt nöjd när jag såg hur fint det blev!! Känns verkligen jättebra med den här vagnen och jag älskar den gröna och gula kaninen som hänger på tråden tillsammans med den småruttna valrossen. Kan vi inte bara få våran bebis nu då?

Vi har ju en superfin resevagn med tillhörande babyskydd som står i boden också. Men jag ville inte släpa in allt våran lilla lägenhet så den får stå kvar en sväng till.

Jag och Tom Stian tänkte kika lite smått på hur vi ska vara lediga i sommar nu. Han tänkte ta ut nån vecka pappaledighet (eftersom att vi inte får vara föräldralediga samtidigt så tänkte jag ta ut semester de veckorna han har pappaledigt) i sommar. Då får vi vara lediga tillsammans och kan resa hem till Sverige. Wiiihoo!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0